sub_headerklein4.jpg

Veelgestelde vragen

Klik op een van de onderstaande vragen om het antwoord te bekijken.

Webwinkel

Hoe kan ik producten bestellen?

In de winkelwagen worden alle gekozen producten verzameld. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u rechts op 'Bekijken' om de producten in uw winkelwagen te bekijken. U kunt desgewenst wijzigingen aanbrengen en verder gaan met bestellen door op 'Afrekenen' te klikken.

Stap 1
Bij de eerste stap kunt u zich registreren als klant of direct afrekenen. In beide situaties vult u uw gegevens in. Indien u zich registreert, kunt u bij een volgend bezoek uw orderstatus bekijken of een nieuwe bestelling plaatsen zonder uw gegevens opnieuw in te voeren. Als u zich heeft geregistreerd, kunt u in deze stap inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Stap 2
Bij de tweede stap kunt u het afleveradres invullen en de verzendmethode kiezen. U kunt bepalen of wij uw bestelling per post versturen of dat u uw bestelling komt ophalen.

Stap 3
In deze stap kunt u uw factuuradres invullen en de betaalmethode kiezen. De betaling geschiedt via iDEAL of vooruit per bankoverschrijving. Volg de instructies op het scherm. U ontvangt altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail.

Kan ik ook bestellen uit het buitenland?

Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u een ander land dan Nederland selecteren. Producten aan buitenlandse afnemers worden zonder BTW gefactureerd indien u ons uw BTW-nummer doorgeeft.

Kan ik een ander bezorgadres invoeren?

Ja, dat kan. Als u een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, kunt u tijdens het bestellen een ander afleveradres opgeven.

Hoe gaat het betalen in z'n werk?

U kunt betalen via iDEAL (zie voor meer informatie www.ideal.nl).

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Wij doen er alles aan om u via onze webwinkel zo goed mogelijk te informeren over de producten. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan dit geruild of geretourneerd worden (zie ook de algemene voorwaarden).

De klant is echter gehouden het product op eigen kosten te retourneren of te ruilen binnen zeven dagen na ontvangst op het afleveradres. Het pakket moet duidelijk voorzien zijn van naam, adres, woonplaats en bankrekeningnummer waarop het geld teruggestort dient te worden of onder vermelding van het gewenste product waarvoor geruild wenst te worden. De retourartikelen dienen in originele staat van verzending te zijn.

Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Na ontvangst van de retour verzonden artikelen wordt binnen 10 dagen uw aankoopbedrag teruggestort waarop de verzendkosten in mindering worden gebracht.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij Tramex?

Ja, u kunt uw bestelling bij ons ophalen. Tijdens uw bestelling kunt u aangeven of u deze per post wilt ontvangen of dat u bij ons langskomt.

PRIKBORD

Bent u op zoek naar een dienst of product? Of wilt u deze juist onder de aandacht brengen? Neem dan contact met ons op. Uw bericht wordt dan hier geplaatst.
(Wij behouden ons het recht voor berichten niet te plaatsen of te verwijderen. Tramex is niet verantwoordelijk voor de reacties op berichten)

Vragen?

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag. Indien het antwoord op uw vraag niet op deze pagina vermeld is, kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.

Aanmelden nieuwsbrief